Pages Menu
Categories Menu

snowboarding mistrzowie

snowboarding mistrzowie Umiarkowane ćwiczenia mogą nawet pomóc poczuć się lepiej tymczasowo łagodzi uczucie zatkanego nosa. Jeśli masz katar, który jest powyżej szyi (katar lub zatkany nos, ból gardła, itd.), To powinno być dobrze, aby kontynuować ćwiczenia, jeśli czujesz się na siłach. Szczerze mówiąc, ja zwykle czują się lepiej po umiarkowanym treningu, kiedy mam zimno, które nawiasem mówiąc, jest bardzo rzadki!

Jednakże, jeśli masz objawy, które są poniżej szyi, takich jak zatory w klatce piersiowej lub ucisku, włamaniem, kaszel, gorączka lub rozstroju żołądka, to lepiej, aby odpocząć i odłożyć swój trening. Jak zawsze zdrowym rozsądkiem i słuchać swojego ciała. Jeśli nie czujesz się dobrze, ale nadal chcą wykonywać, zmniejszyć intensywność treningu. Jeśli objawy nasilają się podczas ćwiczeń, a następnie zatrzymać i odpocząć. Brakujące kilka dni nie zniszczy wszystko, czego dokonaliśmy w siłowni. W rzeczywistości, może nawet pomóc wrócić silniejsze i zdrowsze!

snowboarding mistrzowie

Może wykonywać Zmniejszyć ryzyko przeziębienia w pierwszej kolejności?

snowboarding mistrzowie

Podczas umiarkowany trening wykazały, aby zmniejszyć ryzyko przeziębienia, upewnij się, że trochę czasu na odpoczynek i regenerację po okresach intensywnego treningu. Twój układ odpornościowy zwalcza najskuteczniej, gdy nie jest zestresowany. Dlatego po sesji treningowych o wysokiej intensywności takich jak trening siłowy lub sprint sesji, system immunologiczny jest zagrożony i bardziej podatne na zarazki i wirusy. Badania potwierdzają, że umiarkowany program ćwiczeń może zwiększyć odporność i odporność na infekcje układu oddechowego. Ale naukowcy również pamiętać, że sportowcy, którzy trenują rygorystycznie bez odzysku są bardziej podatne na infekcje wirusowe, takie jak przeziębienia lub grypy.

Podczas gdy odporność jest wzmocniony, kiedy wyszło średnio, przeciwnie może być prawdą dla elitarnych lub sportowców wyczynowych sportowców, takich jak fitness, hokeistów, triatlonu (aby wymienić tylko kilka), które popychają swoje ograniczenia fizyczne z intensywnym treningu bez wystarczającego zwrotu.
Artykuł napisany przez: